lunes, 12 de junio de 2017

CRONICA DE LES COLONIES

Quan vam arribar a la casa, vam deixar les maletes i vam esmorzar. Vam fer el temps lliure a una pista de futbol, gronxadors i més. Per fi ens van dir les habitacions i vam anar. Eren de sis persones i un lavabo. Vam desfer les maletes i tot això que es fa a colònies. Quan acabaves tornaves a fer temps lliure. Després de dinar vam començar les activitats.

La meva primera activitat va ser orientació, va ser molt divertit, et donaven una brúixola i un paper. Tu tenies que anar buscant les “grapadores” per marcar-les a el teu paper. Ens vam perdre una mica però.. Va estar interesant.
Després de sopar vam fer una activitat de nit, que era de trobar al teu monitor, ell et firmava un paper d’un color i després un altre home te’l firmava de negre. Quan ja tenies les dos firmes anaves a la “bústia”  la ficaves, guanyava l’equip que mes papers tenia a la “bústia”.

Al dia següent després de esmorzar vam fer ponts. Que era un circuit damunt dels arbres. Quan acabaves el circuit anaves a  una tirolina  molt llarga.
Després de dinar el meu grup va fer “coves” per així dir-ho. Anaves a una cova, entraves i la veies per dins, no era molt gran però això si era molt baixeta i era molt incomodo caminar. A l’acabar vam anar a l’altre punta per fer cabanyes, feies un grup i en muntaves una. Després et deien un tema que tenies que representar en cas que siguis al bosc i el tinguis que curar. El meu era una insolació.

Ens vam dutxar i ami em va passar una tragèdia però.. N’és igual. Després de sopar vam fer la disco, vam anar a una sala i primer vam fer una activitat; Furol. Que va de que et diuen una paraula i tu o el teu grup  tens que buscar cançons amb aquesta paraula. Després ja si que si, va ser la disco.
Al tercer dia, al despertar-se vam tenir que fer la maleta. Vam esmorzar i després l’ultima  activitat. La meva era Esports. Anaves a un camp de rugbi que era molt lluny i feies quatre activitats; una de cues amb la pilota de rugbi, una de salt de longitud una de “relleus” i l’ultima deu passes amb un frigsbi.
Per la tarde vam marxar. Van ser unes colònies  molt xules!